“Jak budować kulturę organizacyjną, która inspiruje do działania? Case study Katalogu Marzeń”
Anna Sudomir
-People&Culture Manager w firmie Katalog Marzeń
Nagrania,
Podczas trzeciego spotkania Architektów HR zapraszamy na inspirujący wywiad z Magdaleną Rutkowską, Dyrektor Personalną Sodexo Polska. Porozmawiamy o skutecznych metodach budowania otwartej komunikacji oraz o tym, jak kultura dialogu przekłada się na współpracę i wyniki biznesowe.
W Sodexo Polska dostrzeżono wyzwania związane z przepływem informacji i postanowiono działać. Efektem jest kompleksowy program, który realnie poprawił współpracę i codzienną komunikację – zarówno wśród menedżerów, jak i pracowników centrali. Jakie konkretne działania podjęto? Co sprawdziło się najlepiej? O tym opowie nasz gość.
W trakcie wywiadu dowiesz się:
Czekają na Ciebie konkretne wskazówki i sprawdzone rozwiązania, które możesz wdrożyć od zaraz. Dołącz online i poznaj skuteczne sposoby na budowanie zespołów, które komunikują się lepiej, działają sprawniej i osiągają więcej!
Zapowiedź wywiadu:
Magdalena Rutkowska - Human Resources Director w Sodexo
Dynamiczna, zaangażowana i zorientowana na rozwiązania Dyrektor HR oraz coach ICC z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, również na arenie międzynarodowej. Ekspertka w zakresie kompleksowego zarządzania zasobami ludzkimi w dużych przedsiębiorstwach oraz strategicznego planowania we wszystkich obszarach HR. Doceniana za skuteczność we wdrażaniu standardów i procedur wewnętrznych.
Obszary specjalizacji:
Profil firmy
Założona w 1966 roku w Marsylii przez Pierre’a Bellona, firma Sodexo jest światowym liderem w dziedzinie usług podnoszących jakość życia – istotnego czynnika wpływającego zarówno na wyniki indywidualne pracowników, jak i całej organizacji.
Działając w 53 krajach świata, 422 00 pracowników Sodexo każdego dnia obsługuje 100 milionów konsumentów.
Grupa Sodexo charakteryzuje się niezależnością i wciąż pozostaje w rękach rodziny, która dała początek całemu przedsiębiorstwu. Firmę wyróżniają także zrównoważony model biznesowy i portfolio serwisów. Oferuje przede wszystkim usługi gastronomiczne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz usługi motywacyjne. Zapewnia wysokiej jakości, wielowymiarowe i dopasowane do potrzeb konsumentów doświadczenia kulinarne, a także kreuje atrakcyjne i włączające miejsca pracy. Zapewnia zarządzanie obiektami klienta w bezpieczny i przyjazny dla środowiska sposób. Od momentu powstania, Sodexo koncentruje się na konkretnych, codziennych działaniach, aby, za pośrednictwem swoich usług, wywierać pozytywny wpływ gospodarczy, społeczny i środowiskowy. Firma uważa, że rozwój i zaangażowanie społeczne idą w parze. Celem Sodexo jest tworzenie lepszej codzienności dla każdego, aby budować lepsze życie dla wszystkich.
Anna Sudomir
-People&Culture Manager w firmie Katalog Marzeń
Justyna Kurek-Wdowiak
-HR Manager, HRBP, Twórczyni HR Guide
59,00 zł